Bezorgen (gratis vanaf 69 euro)

De status van je bestelling volgen

  • Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestiging per e-mail van je bestelling en betaling.
  • Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met een track & trace code toegestuurd waarmee je de zending kunt volgen. Let er op dat deze code pas wordt geactiveerd nadat hij is gescand bij het postsorteercentrum. Dit is pas vanaf ongeveer 24.00 uur.
  • Als je een account hebt aangemaakt, dan kun je de status van je bestelling volgen door in te loggen op 'Mijn account'.

Bezorgmethodes & levertijd

Standaard levering: binnen 1-2 werkdagen word je bestelling verzonden vanuit ons magazijn. In de regel levert PostNL de dag erna. Naar België kan dit langer duren. Je kan bij ons de status opvragen van je bestelling of zelf volgen als je een account hebt aangemaakt.


Wij verzenden onze pakketten via PostNL. Hier zijn een groot aantal voordelen aan verbonden.

Je kan tijdens het bestelproces aangeven of je avondbezorging wil tegen extra kosten. Dit geldt alleen voor pakketpost. Je pakket wordt dan tussen 18.00 en 21.30 uur bezorgd. Let op: dit kan niet naar België.

Past een zending door de brievenbus? Dan krijg je dit meteen te zien, zodat je weet dat je niet thuis hoeft te blijven om de zending in ontvangst te nemen.

Het is ook mogelijk om je pakketje te laten bezorgen op een ander adres, zoals op je werk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres invoeren.

Verzend- & afhandelingskosten

  • Bestellingen vanaf € 69,- versturen we GRATIS in Nederland en naar België.
  • De verzend- en afhandelingskosten voor Nederland bedragen
  • € 4,95 voor pakketpost en € 3,95 voor brievenbuspost.
  • De verzend- en afhandelingskosten voor België bedragen € 5,95 voor pakket post en € 4,50 voor brievenbuspost.
  • De toeslag voor avondbezorging € 1,25. De avondbezorging kan alleen in Nederland!

Bezorger niet geweest?


Ben je de hele dag thuis gebleven, maar is de bezorger niet geweest? Controleer dan je bestelling online via de door ons toegezonden track & trace nummer. Het kan zijn dat het pakje is bezorgd bij de buren of op een ander huisnummer. Nog steeds geen duidelijkheid over waar je pakket is? Neem dan contact op met de klantenservice van PostNL.

Niet thuis op het moment van bezorging?

Let op: onderstaande afleverinformatie geldt alleen voor zendingen binnen Nederland. Meer informatie over zendingen naar België vind je hier.

Ben je niet thuis en kan het pakket niet bij de buren worden afgeleverd? Dan volgt de volgende dag (maandag t/m zaterdag) nog een afleverpoging. Ook ontvang je een briefje in de brievenbus waarmee je de volgende opties hebt: Laat je pakket bezorgen op een ander moment. Je kunt online tot 22.00 uur je keuze doorgeven op welke dag het pakketje bezorgd moet worden. Hierbij krijg je ook het tijdvak te zien. Ophalen op een PostNL afhaallocatie bij jou in de buurt.


Afhalen

Het is ook mogelijk producten af te halen bij ons magazijn in Deventer. Dit kan alleen op afspraak. We hebben geen openingstijden. Neem voor afhalen contact met ons op via klantenservice.



Laatst bekeken producten

Onze merken