Bestelling plaatsen

  • Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.
  • Ga naar winkelwagen om te bestellen.
  • Kies een betaalmethode.
  • Wil je het afhalen of bezorgen in de avonduren, kies dan deze extra verzendoptie
  • Heb je een kortingscode? Vul die dan in bij Voucherveld
  • Je kan bestellen met en zonder account. Bestel je met account, dan kan je de status van je order volgen.
  • Vul je gegevens in.
  • Kies je bank en ga akkoord met de algemene voorwaarden.
  • Je ontvangt altijd automatisch een e-mail als bevestiging van je bestelling en bevestiging van je betaling. Check je spammap eventueel.
  • Is je bestelling verzonden, dan krijg je een e-mail met track & tracé informatie. Check ook hier je spammap.

Bestelling wijzigen of annuleren


Ben je een product vergeten of wil je de bestelde producten toch niet ontvangen? Neem dan meteen contact met ons op. Stuur een e-mail naar klantenservice@deleukstelunch.nl. Vergeet niet het ordernummer te vermelden van de bestelling die je wilt annuleren.

Je vindt dit ordernummer in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.

Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten en onze klantenservice is geopend, dan kunnen we je bestelling nog annuleren of wijzigen.

Is je bestelling al wel verzonden? Vul dan het retourformulier in op de achterkant van je pakbon en het herroepingsformulier hier op de website in om je bestelling te retourneren.

 

Voorraadstatus


Op de productpagina vind je de actuele voorraadstatus van het product in ons magazijn. De bestelknop geeft aan of het item wel of niet op voorraad is.

Voor de producten die op voorraad zijn geldt: we verzenden binnen 1-3 dagen. Zodra het is verzonden, ontvang je een track en trace nummer en kan je je pakket volgen.
 

Pre-order?


Is het product nog even niet op voorraad maar staat het als pre-order in de webshop? Dan kan je het product al wel bestellen. Zodra het product binnen is, verzenden wij het meteen. De levertijd staat bij de voorraad van het product vermeld. Heb je meer besteld dan alleen de pre-order? Dan wordt je gehele bestelling pas verzonden als de pre-order binnen is. Wil je dit niet? Dan kan je tegen vergoeding van extra verzendkosten de bestelling door ons laten splitsen.

Is een product tijdelijk niet op voorraad? Laat dan je contactgegevens achter en ontvang meteen een e-mail zodra de producten weer op voorraad zijn.

Betaalmogelijkheden:

Betalen kan met Ideal of door overschrijving bank, hieronder vindt u meer informatie over deze betaalmogelijkheden.
iDeal
 
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
 

Hoe werkt iDeal?


 
Betalen met iDEAL kan in een paar stappen: Je bestelt een product.
Kies iDEAL als betaalmethode.
Selecteer de bank waar je je bankzaken al online regelt.
Je komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank.
De relevante gegevens van je aankoop zijn al ingevuld.
Op de bekende manier keur je de betaling goed.
Je ontvangt een bevestiging van je eigen bank.
Je keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd
Uitgebreide uitleg en informatie over iDeal is te vinden op de website van iDeal.

Hoe werkt de achteraf betaaloptie met Billink?

Als webshop ben je verplicht een achteraf optie aan te bieden aan de klant. De Leukste lunch heeft deze betaaloptie uitbesteed aan het bedrijf Billink. 

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, voert Billink een kredietcheck uit. Als die wordt geaccepteerd, wordt je bestelling afgerond en ontvang je een factuur van Billink per email. Deze moet binnen 14 dagen worden betaald. Na het betalen is alles direct afgehandeld.

Wordt je aanvraag om met Billink te betalen afgewezen? Dan kun je altijd nog afrekenen met een andere beschikbare betaalmethode uit de webshop of je bestelling afbreken.


Hoe werkt Billink stap voor stap?

Bij het afrekenen in de webshop kies je Billink uit als betaalmethode. Rond daarna je bestelling af. In je e-mail ontvang je direct de factuur, met een betaaltermijn van 14 dagen.

Na het betalen met Billink heb je twee weken de tijd om te wachten, voor je moet betalen. Zijn er problemen met de levering van je bestelling? Dan kun je contact opnemen met Billink voor 14 dagen uitstel. Zo heb je ruim de tijd om te besluiten of je tevreden bent met het door jou bestelde product.

Met de factuur die je per e-mail hebt ontvangen kun je direct je bestelling betalen. Heb je vragen over de factuur of de betaling? Dan kun je altijd contact opnemen met Billink.

Let op: Heb je een pre-order besteld waarvan de levertijd langer is dan 14 dagen, dan betekent dit niet dat je pas hoeft te betalen nadat je de pre-order hebt ontvangen! Het kan dus voorkomen dat je wel al eerder moet betalen aan Billink dan dat een pre-order product is verzonden! 

Noot: Zorg ervoor dat je op tijd voldoet aan de betaaltermijnen van Billink. Doe je dit namelijk niet dan worden er sommatiekosten toegekend en bij uitblijven van betaling loopt dit op tot incassokosten. Wees dus op tijd met betalen en zorg dat je niet in een dergelijk traject terecht komt.

Overschrijving per bank
Mocht je liever zelf per bank willen betalen, dan kan je overschrijven per bank als betaaloptie aangeven. Maak o.v.v. van je ordernummer en je naam het bedrag over naar onze bank: NL65RABO0105262412 t.a.v. De leukste lunch. Na ontvangst van de betaling word je bestelling verzonden. Dit kan langer duren dan bij een iDeal betaling.

Onze merken